Eindeloze Liefde is eeuwig geluk

Eindeloze Liefde is eeuwig geluk

Eindeloze Liefde is eeuwig geluk

 

Eindeloze Liefde is eeuwig geluk.

 

Voor het slapen gaan en bij eerste gift van de nieuwe dag “het openen van me ogen” denk ik aan jou.

Als er iets goeds gebeurt in mijn leven mis ik jou doordat jij
degene bent waar ik mij uitzonderlijk bij voel en het graag mee wil
delen.

Ik voel dat er iets ontbrekende is in me leven wanneer
er iets zorgwekkendst gebeurd en jij niet in de buurt bent.
Want jij bent degene die het door heeft en er gelijk kennis van neemt, mij zo goed kent en begrijpt.

Er schiet iets tekort in me leven als jij er niet bent wanneer ik lach
of huil.
Doordat ik weet dat jij degene bent die mij weer aan het lachen maakt en mijn gedachten weer positief tot stand laat komen zodat de tranen en de negativiteit in mijn gedachten weer verdwijnt.

Behoefte aan de warmte van Jou lichaam tegen de mijne en denkend aan al die formidabele
momenten die wij met elkaar door brachten.

Het zijn fantastische tijden die wij samen doorbrachten die daarom ook behoren tot de
beste anciënniteit van mijn leven.

Eigenlijk verlang ik de hele tijd naar jou
maar het meest als ik s’nachts wakker word
en jij niet aan mijn zijde ligt.
En daarna een bevredigend gevoel krijg van blijdschap als jij weer terug in bed stapt van een bezoek aan het toilet.

Mijn les in het leven is dat wij allemaal verschillend zijn van karakter en uiterlijk.
Maar door acceptatie en compromissen te sluiten met elkaar. Kunnen we ons leven aangenamer maken voor elkaar en kan een ieder blij zijn met een vredevol gevoel.

Lief zijn voor elkaar is de wijsheid in het leven.
Een ieder heeft zijn unieke uiterlijk en gebreken maar kan een hart van goud hebben.

Respecteer elkaars gewoontes en grondslag voor een vredevol bestaan op deze aardbodem waar al genoeg discriminatie, jaloezie en ellende is.

Eeuwige Liefde en acceptatie van beide kanten is eindeloos geluk en onbetaalbaar met geld of in woorden uit te drukken.

 

Het allerbeste toegewenst met een goede gezondheid

 

auteur © Jan Jansen @auteurjanjansen @bestenieuws @easyjanjansen @janjansenpoetry @77jjeb www.auteur.janjansen.guru

 

Save

Save

Leave a Reply

